Cupen

Hej sötisar!♥
Förlåt för att uppdateringen har varit jätte dålig dom senaste dagarna.
Men först var det skola, mycket läxor nu så dålig uppdatering.
Men nu i helgen var vi ju som sagt på cup.
Det gick inte alls bra, vi spelade 3 matcher igår.
Första förlorade vi med 1-0 andra förlorade vi med me 1-0 den tredje blev 0-0.
Idag spelade vi också en match, om vi skulle vunnit den så skulle vi iallafall komma till b-finalen.
Men vi förlorade den matchen i straffar, ush vart surt det är att förlora med straffar.
Hatar verkligen att lägga straffar, och när man missar? Så har man förstört för alla i laget..
Men men, som alla säger det är alltid allas fel på plan, vi är 11 på plan det är allas spelares fel om man förlorar.
Alla lag vi har mött har varit duktiga så det var väll svårt att slå dom.
Jag har fått så många smällar, foten har blivit vriden typ flera gånger, fick även en liten hjärnskakning.
Och fick jag såklart en stenhård boll på mitt tankött så är helt svullen där..
Helgen har iallfall varit super mysig, fått umgås med dom man älskar mest, mitt lag betyder allt♥
Vi har också träffat många roliga nya människor, haha kul vi hade!
Det tråkiga är att typ alla dom bor i Eskilsminne så det blir ju inte direkt att träffa dom nån gång förens nästa år igen när denna cupen är igen :) Tack för en rolig och mysig helg iallafall tjejer! Ni är bäst♥
 
 
Orkade inte föra över mina egna bilder så tog dom här ifrån.
Jonnas- http://www.nattstad.se/jonnabushati
Julias - http://juliiasvensson.blogg.se/
Almas- http://www.nattstad.se/almacedefors

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
© 2014 Microsoft Terms Privacy & cookies Developers English (United States)