Gårdagen❤️

 
Hejsan! Igår var det ju fredag, och vi hade det riktigt cozy. Började med att Jag Hilma och Ada åkte och åt mat på stan. Vi satt typ och pratade där med i typ 2 timmar kändes det som.
Men när klockan var 16.00 typ så åkte Ada och Hilma hem. Då åkte jag och Elin hem till Elin. Vi hade allmänt kul! Jag ska lägga upp en video här sen.. På vad vi gjorde hahaha. När klockan iallafall hade blivit sju så hade vi precis ätit och stack ner till stan. Först hämtade vi adiiis. Sen så träffade vi ju Jonna och dom där nere med så vi gick där inne på tonår. Men efter ett tag så kom Sebastian och gänget, hha och det slutade iallafall med att jag och almis hängde med dom en stund. Vi hade kul iallafall hahaha men idag är det lördag och har faktiskt ingen aning om vad jag ska göra idag? Jag är sjukt sugen på att åka till Ullared men det kommer jag nog inte göra.
haha men det slutar väll med att jag är med Elin tror jag. Hoppas ni får en bra lördag!:*
 

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
© 2014 Microsoft Terms Privacy & cookies Developers English (United States)