Höstlov nu då!

 
idag på spanskan, vi hade typ fiesta! (Fest)
 
 
 
 
Okej okej, nu ska jag faktiskt blogga! Har faktiskt inte riktigt orkat göra ett riktigt inlägg denna veckan. Vet inte varför men pallar bara inte blogga. Har funderat ett tag på att jag kanske ska lägga ner bloggen.? tycker ni med det? Men men idag är det äntligen höstlov! Åh Harregud vad skönt asså! Började dagen med tråkig lam skola. På no:n gick vi till rengingsverket eller som jag kallar det bajsverket! Blä! Asså typ inga av mina kompisar tyckte det var så där skit äckligt ändå. Men det tyckte verkligen jag! Asså jag mådde illa i typ två timmar efter.. Ska aldrig dit igen hoppas jag på.... Efter skolan så körde farmor mej till Sövsjö och där var då Pappa Anna och Stina. Vi skulle bada i sävsjöbadet, det var supermysigt. Men det är inte så stort, men kul ändå! Efter vi badat åkte vi till mcdonalds och åt mat och nu har vi kommit hem för typ en timme sen. Ska väll vara här hos pappa till antingen tisdag eller typ fredag. hoppas ni med får ett super duper bra höstlov! 
 

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
© 2014 Microsoft Terms Privacy & cookies Developers English (United States)