Idag

 
Hejsan sötisar! Kom hem från skolan för ett tag sen.
Ska snart på dans, men vet inte om jag ska gå eller inte.
Är så förkyld! Jag vill verkligen inte bli sjuk till helgen :(
Om jag blir det så kommer jag bli såå ledsen! Har längtat efter att åka till denna cupen så länge!
Såklart att jag ska bli sjukt till det. Men hoppas verkligen att bli frisk till fredag!
Aja denna veckan blir en riktigt "plugga" vecka.. Har så mycket läxor! "-.-"
Orkar verkligen inte med skolan! Om man går i skolan 7 timmar om dagen.
Varför måste man då ha massa läxor? Är inte fritid något man ska göra det man vill?
Fritid är väll ändå inte att sitta hemma och plugga hela kvällen och sen plugga ännu mer i skolan dagen efter? Bara jag som tycker såhär? Har ni med mycket läxor nu? Puss
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Härliga Aggatorp 💕

Svar: Aa <3
Ebba Hegefeldt♥

2013-10-01 @ 18:37:39



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
© 2014 Microsoft Terms Privacy & cookies Developers English (United States)