Lördag

Hejsan! Förlåt för att det aldrig blev något inlägg igår men jag hade inte tid.
Jag åkte till pappa igår direkt efter skolan, så nu är jag här då.. haha
Men idag har vi ridit, jag har ridit Hearta (den största hästen vi har) 
Travade på henne rätt mycket, så jag är faktiskt väldigt nöjd :')
Men men, ikväll ska Anna inte vara hemma så jag Stina och pappa ska ha hemma mys. 
Imon ska vi först åka och kolla på Stina när hon ska på konståknig, hon har börjat med det nu med.
Ska bli kul att kolla på henne eftersom hon aldrig har åkt skridskor innan hah.
Men sen blir det väl också en ridtur till <3
 
 

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
© 2014 Microsoft Terms Privacy & cookies Developers English (United States)