Onsdag

Idag blev det att åka hem ifrån skolan.
Asså vi hade gympa och jag skulle ju inte vara med på den och då sa min gympa lärare att
jag skulle åka hem. För han såg att jag inte mådde något vidare bra..
När jag kom hem så sov jag runt en timme typ. Jätte skönt!
Sen kollade jag på svenska hollywood fruar! Haha älskar det!
Men mamma sa att jag ska vara hemma imon från skolan.
Så det blir antaglingen att vara hemma om jag inte blir bättre?..
Hoppas verkligen att jag blir frisk nu! Det är typ det ända jag skriver nu.. haha
Och alla söta läsare är ju så gulliga och kommenterar typ "krya på dej sötis!"
Åh jag blir så glad när andra kommenterar typ "lycka till!" eller "vad söt du är" aa sånna kommentarer!
Tack för att ni är så urgulliga! Hoppas ni har haft en bra dag fast jag inte haft det..
Den har mest bestått av trötthet, varit hängig och haft huvudvärk.
Puss! <3
 
 
Jag fick hoppa över träningen idag!:( Asså ni fattar inte hur tråkigt det är att hoppa över en träning :(
 
 
 

Kommentarer
Postat av: fru josefine

Det är skapligt med mig, lite förkyld bara. Hur är det själv? Mår du bättre? :)

Svar: Mår sådär, är förkyld.. Men men, så är det ibland :(
Ebba Hegefeldt♥

2013-10-03 @ 21:50:55
URL: http://frujosefine.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
© 2014 Microsoft Terms Privacy & cookies Developers English (United States)