Onsdags tråk♥

Hej hej finisar! Förlåt för jag aldrig bloggade igår men jag orkade inte, haha
Sitter och skypar med Nikke picke och Seb kul? ne haha jo lite :)
Aja dagen gick skit fort, det här kanske låter konstigt men jag vill spola tillbaka så det blir morgon igen.
För jag ville att denna dagen skulle vara exakt som igår, gick hem med ett stort leende igår.
För att den finaste av dom alla gör mig så super glad! Aja hoppas det blir bättre imon! hahah
Igår var jag även på dans och skypade visst med Niklas alldeles för länge igår med.. Woops hah
Idag ska jag inte göra nånting.. Lamt. Men är skit trött så det får väll bli kolla på film eller nåt♥
 
Åh så söt hon är! Älskar den världens bästa lillasyster♥

Kommentarer
Postat av: Katarina

Hej fin blogg du har kolla gärna in på min :)

Svar: Aw tack så mycket! :)<3
Ebba Hegefeldt♥

2013-10-23 @ 19:28:52
URL: http://shettisdrottning.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
© 2014 Microsoft Terms Privacy & cookies Developers English (United States)