Söndag/Måndag♥

Hej hej finisar! Förlåt för det aldrig blev något bloggande igår..
Men här kommer en sammanfattning av gårdagen.. haha!
Men på förmiddagen så var ju vi och kollade på Stina när hon åkte skridskor.
Hon var super duktig! För att hon aldrig har åkt skridskor innan så därför var jag rätt imonerad :)
När hon hade åkt klart så åkte vi hem och tog ut herta runt 13 tiden typ. 
Först red Anna och sen red jag, eftersom Anna hade ridit på henne först och hon hade tröttat ut herta väldigt mycket. Så däför var hon väldigt olydlig, hon lyssnade inte alls på mej.
Men helt plötsligt aå började hon gallopera med mig, hon gjorde även back-ut det är när hästen hoppar upp i luften och sparkar ut benen. Men ja såklart jag ramlade av då, så nu har jag väldigt ont.
Jag rev upp en bit på ryggen och är verkligen jätte öm där. Jag slog även i benet och armen.
Så jag har vädligt ont igår kunde jag inte ens gå men idag är det iallafall bättre.
Idag ska jag va med Hanna och Wilma efter skolan, alltid lika kul! Bästisar <3
Jag tror vi skulle ut och fota och säkert typ kolla på film eller nåt.
Hoppas ni haft en super duper bra dag!♥
 
 

Kommentarer
Postat av: sandra

- det är inte så vidare bra med mig, själv då?

Svar: varför inte? hyfsat ;)
Ebba Hegefeldt♥

2013-10-14 @ 18:19:02
URL: http://sandroou.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
© 2014 Microsoft Terms Privacy & cookies Developers English (United States)