Svenska :)

Hejsan sötisar! Idag hade vi sovmorgon, men jag kunde inte sova så länge ändå. (förkyld)
Haha alla mobbar mig i skolan nu för min röst.. Jag låter som en kossa när jag pratar eftersom jag är så pass förkyld. I efteriddag ska vi ha träning men jag tror inte jag får gå på den.
Det är bättre om jag stannar hemma och gör så jag blir frisk till örebro i helgen. 
Nu har vi Svenska och vi skriver böcker. Men jag skrev klart min bok för typ tre månader sen.
Så man får typ göra vad man vill på svenskan då, så jag brukar blogga på svenskan. :)
Men men, mår ni bra då? :)
 
 
 

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
© 2014 Microsoft Terms Privacy & cookies Developers English (United States)