Tillbaka♥

Hejsan! Förlåt för väldigt dålig uppdatering..! Men har inte riktigt hunnit med och har inget internet på min mobil häller så jag måste blogga från datan.. Men har haft en super mysig vecka hos pappa vi har åkt fyrhjuling/ridit/badat i badhuset/ myst med film/ varit hos hästarna och har även lärt mig köra vagn! 
Haha eller asså vi körde med Mango idag asså så en vagn åker efter. Då fick jag köra vagnen! Kul :')
Men imon på morgonen ska jag åka hem igen, blir väll skönt att komma hem igen. 
Snart är även lovet över.. Skit tråkigt att det inte är längre, vill att det ska vara typ lika långt som sommarlovet eller något! Men har iallafall slappnat av och inte tänk på skolan och det är väldigt skönt faktiskt.
Nu ska jag kolla lite på tv puss♥
 
 
 

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
© 2014 Microsoft Terms Privacy & cookies Developers English (United States)