Tisdag

Hej finisar, slutade kl 15.20 idag segt!
Om en halvtimme typ sticker jag på dans, ska bli kul för jag har inte dansat på två veckor!
Förr förra veckan så hade jag as mycket läxor och den andra dagen var det tjej kväll.
Förra veckan var jag ju sjuk så det har inte blivit någon dans för mig..
Kommer säkert inte kunna nåt, pinsamt haha :)
Men men idag har jag typ pluggat as mycket.. Ush! Vi har så mycket läxor :(
Efter dansen så ska jag kanske träffa Elin, Elin och Jaime.
Saknar dom lite, har inte träffat dom förens söndag.. haha inte så länge men tråkigt att vara utan dom.
Vi behöver prata en del med, mår inte på topp just nu så då finns mina fina vänner <3
Hoppas ni haft en bra tisdag sötisar! <3
 
 
gammal

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
© 2014 Microsoft Terms Privacy & cookies Developers English (United States)