Tisdag♥

 
Godmorgon, förlåt för jag aldrig bloggade igår.
Men jag har inget internet på min mobil så jag kan inte blogga där.
Jag hade helelr inte tid för vi slutade halv fyra igår.
Sen åt jag mat och pluggade lite sen stack jag på träning.
Vi skulle ta lagfoto, vet inte hur jag ser ut? ahha asså harregud..
Men idag blir det skola och sen dans! 
Men jag tror att jag kankse ska sluta på dans. För jag hinner inte med att plugga.
Jag har någon aktivitet varje dag, så jag hinner inte med att plugga eller va med kompisar.
Så jag ska tänka lite på det, alltså om jag ska sluta eller inte?
I helgen ska vi till Örebro! Ahh! Jag längtar jätte mycket! Vi ska åka på cup då.
Den cupen är så rolig! vi åker på den varje år! Gud vad jag längtar, tror jag ska börja packa imon redan!
Hoppas ni får en toppen bra tisdag sötisar♥

Kommentarer
Postat av: malin

-åh tack, och detsamma! :)
Ja, förutom huvudvärk så är det bra med mig! själv då? :)

Svar: Är fökyld och huvudvärk så det hade ju kunnat vara bättre asså ;)
Ebba Hegefeldt♥

2013-10-01 @ 12:46:01
URL: http://malintorstensson.blogg.se
Postat av: FlizanLizan

sv: jaha vad synd :/

Svar: Aa
Ebba Hegefeldt♥

2013-10-01 @ 17:35:27
URL: http://flizanlizan.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
© 2014 Microsoft Terms Privacy & cookies Developers English (United States)