Tisdags mys<3

Hejsan hejsan sötisar! Idag slutade jag i skolan 15.20, när jag slutade hade Elin och Hilma kommit till apla.
Blev super glad! Har inte träffat dom på ett tag nu så vi åkte hem till mej och myste med film och chips.
Tjejerna är bäst! Imon ska jag va med Elin igen och ha lite cozy, nu ska jag på dans och efter den har slutat blir det väll bara kolla på tv och slappa eller nåt. Vi har inte alls lika mycket läxor denna veckan som vi hade förra veckan. Det är så skönt! annars blir det att man alltid går och tänker att man måste plugga men nu slipper jag det! Vi hade bara läxa tills idag och den gick super! Hoppas ni haft en bra tisdag! :)
 

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
© 2014 Microsoft Terms Privacy & cookies Developers English (United States)