Dagen :)♥

Hej, förlåt för jag inte har bloggat. Men jag har verkligen inte hunnit, gick i skolan till tjugo över tre.
Kl fyra hade vi dans så därför hann jag inte blogga. 
Men efter dansen dushade jag / skypade / målade naglarna och ätit mat :)
Nu sitter jag och skypar med Emma, Sebbe, Alma, Albert.
Imon har vi sovmorgon så jag behöver inte sova en på ett tag.. haha
Imo är det skola och sen träning efter det blir det att plugga..
Längtar as mycket till helgen för då kommer mina fina kusiner som jag inte har träffat på ett halvår nu!
Åhhh vad jag längtar! ♥
 
 
Söt som socker!

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
© 2014 Microsoft Terms Privacy & cookies Developers English (United States)