Fredag :)

Godmorgon, vaknade för typ en kvart sen av att sannie och rut skällde som bara den..
Vi ska ha en hund som heter sannie här hela helgen, super mysigt!
Rut och Sannie är typ bästa vänner så dom är värsta jobbiga
och springer runt som galningar och skäller hela tiden.. haha
 
Idag är det inte en vanlig skoldag, vi ska ha ryggsäckens dag.
Det betyder att vi ska gå hela 9,3 km asså jag orkar verkligen inte!
Haha, men det som är skönt är att jag får sovmorgon och jag slutar typ halv ett :)
I eftermiddag kl 16 så ska vi som var på steninge lägret åka till lerdala och sova där en natt.
Där kan man typ hoppa studsmatta, bada, paddla och mysa :)
 
Ville också säga att nu har jag köpt ett synas packet eller vad man säger.
Så på sönag kl 10 tror jag det var, så syns jag på synas :)
Jag hade typ 6500 poäng så då tänkte jag att jag skulle köpa ett.
Är det bra? Asså får man fler läsare och sånt? Ska bli kul :)
Men klicka gärna in och kolla! haha, har du varit med på synas någon gång? :)
 
 

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
© 2014 Microsoft Terms Privacy & cookies Developers English (United States)