Fredag ❤

Hejsan!:) Nu sitter vi och fikar, vi har släkten här idag. För John fyller år så vi har släktkalas. Jätte mysigt! Älskar verkligen släktkalas :) Jag och Erik var nyss ute och spelade fotboll, och fotbollen åkte typ ner i bäcken typ fyra gånger. Så nu har jag typ femtio nya myggbett. Gutt, haha men imon ska vi på dop. Jag har blivit moster och faster.. Haha i våras fick Linda (min halvsyster) en bebis som heter Melker. Sen fick Jim (halvbror) en bebis veckan efter Linda fick sin. Men imon ska iallafall Oliver, (Jims son) döpas. Ska bli super mysigt! Men ha en mysig fredag kväll!❤


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
© 2014 Microsoft Terms Privacy & cookies Developers English (United States)