Godnatt♥

Hej, nu har precis Stina Jonna och Matilda gått hem :) 
Eller Matilda och Jonna typ åkte för en timme sen.. hah
Men det var jätte kul faktiskt! Vi dansade rumpan av oss.. hahaha
Men imon vet jag faktiskt inte riktigt vad jag ska göra jag skulle ientligen packa till steninge. Men jag och jonna skypade i eftermiddags och då sa hon att vi skulle börja packa så nu är det klart! Känns jätte skönt faktiskt men jag har ju lite att fotftarande packa ner.. Typ nessecär och sånt :)
Tror nog jag få hjälpa stina packa imon, hon har lite panik för jag och Jonna redan har packat men inte hon.. haha men men.. Godnatt sötenosar
 
 
 
Älskar dig finaste vännen

Kommentarer
Postat av: I S A B E L L A W L

Fin bild på er två!
Allt bra idag? :)

Svar: Tack så mycket :) Allt är bra själv då? :)
Ebba Hegefeldt♥

2013-08-04 @ 12:08:59
URL: http://isabellafelicia.blo.gg/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
© 2014 Microsoft Terms Privacy & cookies Developers English (United States)