Hemma igen

 
Hejsan sötisar, kom precis hem från en jobbig dag..
haha, eller nej det gick vädligt fort.. Kändes ändå inte som vi gick så långt.
Men när vi hade gått klart allt så satt vi i skolan och typ prtade med massa.
Då ramlar jag het plötsligt och slår i huvudet i väggen och sen rätt ner i sten golvet.
Asså gud vad ont jag har i huvet nu, men jag mår inte illa iallafall så jag hoppas jag inte fått hjärnskakning.
Nu ska jag packa till Lerdala, sen äta och efter det typ dusha och sen åka till lerdala :)
Kommer bli ett grymt roligt dygn med kompisar, hoppas ni får det lika braaa.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: malin

-åh tack :D idag har jag gått i skolan och nu umgås jag med en kompis och nu ska vi snart träna :D

Svar: Aha okej vad kul :)
Ebba Hegefeldt♥

2013-08-30 @ 17:28:26
URL: http://malintorstensson.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
© 2014 Microsoft Terms Privacy & cookies Developers English (United States)