Igår/idag :)♥

 
 
Hej, vaknade precis ska snart till gröndal med Stina och kolla på en match :)
 
Förlåt för jag aldrig bloggade igår, men jag hann faktiskt inte..
Gick i skolan till 2 tror jag.. hahah 
Efter skolan åkte jag hem i typ en halvtimme sen åkte jag mamma och Annie
in till stan och åt mat.
Träffade alma där nere och vi kollade på hennes syster när hon sjöng. Skit dukitg!
Men sen gick jag och Annie lite på stan med och jag hittade två tröjor på HM :)
När jag köpt det åkte vi hem och jag åkte upp lite senare igen :)
 
Jag och Alma, Hanna åkte in till stan vid typ 6 igen tror jag?
Sen var vi med alla från gröndal hela kvällen! 
Det var jätte kul! och vi har sagt att vi ska va alla igen denna kvällen :)
Jag tror gnosjö killarna kommer ikväll också.
 
 
 
 
 
På söndag ska jag på tematräning, skit vad nervös jag är!
Hoppas allt går som jag vill! För er som inte vet var det är.
Så spelar man fotboll en hel dag inför andra tränare.
Sen kan man bli uttagen till smålands laget :D
Men inte direkt att jag tror att jag kommer bli uttagen men man
lär sig mycket på en tema träning :)
 
 
 

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
© 2014 Microsoft Terms Privacy & cookies Developers English (United States)