Lång inlägg asså...

 
 
Heej! Nu är vi hemma igen och nu hoppas vi på bra bloggning! Veckan har varit riktigt bra asså! Lärt känna massa nya människor och verkligen haft skit kul! Idag ska jag nog gå och lägga mej redan vi halv tio.. Haha eftersom vi hat typ gått och lagt oss fyra/fem varje dag (på natten hahaha) Men man har ändå inte varit jätte trött denna veckan men inte heller jätte pigg ;) 
Vi tjejer sa det att vi lätt åker dit igen nästa år :)
Tack för veckan underbara människor!
Tack tjejer för en jätte rolig vecka med skratt och bus... Hahaha läs nattstad.se/almacedefors.
Hon skrev hur det var igår för oss.. Hahaa vi var sååååå sura asså! Hahaha läs! 
 
Förlåt att det här blir ett långt inlägg, men vi här ju verkligen inte haft bra internet.
Så har inte kunnat blogga så därför måste jag berätta lite nu ;)
Imon taggar vi match!!! Asså om ni ens kunde fatta vad jag är taggad?! Det ska bli så sjuukt kuuul! Jag har längtat så mycket till fotbollen nu:) 
När putte (min tränare) frågade om jag ville vara med så blev jag så sjukt glad asså! Om ni ens kunde fatta!! haha men denna veckan blir en fotbollsvecka:) träningar, matcher och fotbollskola varje dag! Åh så kul!
Men nu ska vi kolla på film! Puss <3

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
© 2014 Microsoft Terms Privacy & cookies Developers English (United States)