Lördag

Hejsan, idag är det lördag som dom flesta nog redan vet..
Men idag har jag typ varit på stan hela dagen, sen åt vi hos mormor och nu är vi entligen hemma.
Jag tror jag Amanda och david ska typ baka nu.. haha det är mina kusiner :)
Men igår var vi ju på lerdala, skit kul! Vi paddlade kanot, badade, hoppase studmatta och sånt. 
När jag och Ebba skulle paddla kanot så hoppade vi i och badade ifrån kanoten.
Och när vi var i vattnet, så tog killarna våran båt så vi var tvugna att typ bada i 45 minuter haha.
Sen på kvällen hade vi mys, vi satt runt en brasa och pratade typ :)
Men jag var tvungen att åka hem vid tio för att mina kusiner kom till Värnamo,
dom ska vara här hela helgen.
Hoppas ni har haft en bra lördag! Puss
 
 
 

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
© 2014 Microsoft Terms Privacy & cookies Developers English (United States)