Tisdag

 
 
Hej, fölråt att det inte blev ett inlägg förens nu..
Men jag har inte haft tid, först gick jag i skolan till halv tre tror jag klockan va :)
När vi hade slutat gick jag, Stina, Jonna, Hanna, Ada och Alma och åt mat i stan :)
När vi typ hade ätit klart kom ludvig, hugo, Sebbe, Anti, Emmanuel, Raye och Albert.
Sen gick vi på stan en stund och kl typ halv fem åkte jag hem och dushade och fixade mig.
Sen åkte jag upp till stan igen och vi var typ massa tjejer, både från gröndal och Apla :)
Vi fick super bra platser när vi skulle kolla på modevisningen tack vare söta Jonna!
Tack så mycket sötis! Det var verkligen super snällt! :)
När modevisningen var slut så gick jag på stan en stund med mamma och sen stack vi hem.
 
Så jag har haft det rätt fullt upp idag asså ;)
Imon börjar skolan igen och vi ska börja med schemat.
Asså med lektioner och sånt för det har vi inte haft denna veckan.
Men nu ska jag sova för jag är super trött!
Godnatt sötisar! <3

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
© 2014 Microsoft Terms Privacy & cookies Developers English (United States)