Torsdag :)

        
 
Heeeej, idag var det sista dagen på fotbollskolan det var också sista året för oss :(
Men efter fotbollen så hängde Elin K och Jaime hem till mig jag dushade bara sen stack vi till Elin.
Efter typ en timme så kom Elin C också och då gjorde vi typ mat.. hahahahha kaooossss!
Men sen var vi i Värnamo och på typ kvällen stack vi till gröndal och efter ett tag kom Alma och Ebba :)
Vi hade så cozyyy, hahah men kom hem för typ tjugo minuter sen jag Alma och Ebba gick hem ifrån gröndal så det tog en stund... ahhaha 
Imon vet jag inte vad jag ska göra? Jag Alma och Ebba pratade om att åka till jönköping..
Men jag vet inte, det skulle vara kul men vet inte om jag får! Ha det! :*
 

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
© 2014 Microsoft Terms Privacy & cookies Developers English (United States)