Dagen !

Hejsan! Förlåt för ännu mer dåligt bloggande! Haha men igår var det ju julavslutning det var mysigt vi slutade typ kl 11 och då gick jag Isabella, Felicia, Wilma och Anna och fikade. Sen åkte wilma Felicia och Anna hem och så träffade jag och Isabella, Malin och Sandra. Då fikade vi en gång till, haha! Sen träffade alla vi Ludde och Hugo och hade lite kul med dom! Haha! Kl två åkte jag till pappa. På kvällen mös vi lite sånt. Idag har vi mest varit inne. För det har regnat här hela dagen. Vid kl 6 hade vi mini julafton. Jag fick hunter strumpor, ett presentkort på hm och en iPad mini!! Iiiih! Blev jätte glad av allt speciellt av ipaden! Tack så mycket! 
Men på måndag åker jag hem igen och släkten kommer till oss på tisdag då. Då kommer även mins kusiner! Åh vad jag har längtat efter dom! Men hoppas ni haft en bra dag! Kram! 
Bild sen i somras! Åh vad jag vill tillbaka till Spanien!

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
© 2014 Microsoft Terms Privacy & cookies Developers English (United States)