December #5 something you hates

Asså jag är rädd för rätt mycket. Haha eller asså jag är vådligt lättskrämd och så. Men något jag verkligen tycker är läskigt och något jag verkligen hatar! Är såklart mörker! ush! Jag gillar verkligen inte det! Det är så sjukt läskigt! Så fort jag är hemma själv så tänder jag varenda lampa i hela huset! 
 
Jag hatar även vädret! Haha eller jag menar mer att jag tycker att när det blåser, blixtrar, åskar, är storm och så vidare så ät jag så rädd! Väldigt många typ retar mig för att jag är livrädd för åska! Jag vågar inte ens vara ute då? Det är verkligen en rädsla jag skulle vilja bli av med.
 
Jag måste ju även säga en maträtt! Haha jag hatar champinjoner, blodpuddig!, potatisbullar! Asså det är ju typ vanliga grejer som många inte gillar! Men något som är lite annorlunda är att jag gillar inte tårta heller! Haha asså vissa kan vara goda men för det mesta tycker jag inte att det är gott! Det är klart jag hatar fler maträtter men jag orkar inte skriva alla! Haha

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
© 2014 Microsoft Terms Privacy & cookies Developers English (United States)