Fotbollsträning♥

 
Hejsan! ♥
Dagen började som vanligt med skola på måndagar har vi bara fyra lektioner rätt chill ändå.
Men vi slutar inte förens 15.20 för att vi har tre timmars rast. Men när jag slutade så cyklade jag och Jonna hem och sen har jag bara tagit det lungt. Om en timme så har jag träning! Ska bli skit kul! Måndagars träningar ät bäst! Sen tränade jag bara en gång förra veckan ientligen har jag ju tre fotbollsträningar och två dans lektioner.        
Så av alla dom tränigarna tränade jag bara en gång eftersom jag har varit sjuk. Men nu är jag pigg igen!
Älskar måndagarnas tränignara för vi har helplan då och avslutar oftast träningarna med att spela match i en halvtimme och det är ju såklart skiukul! Hoppas ni haft en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Kan du göra en room-tour och house-tour? :) <3

Svar: En room tour kan jag nog fixa! :')
Ebba Hegefeldt♥

2013-12-02 @ 20:44:02



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
© 2014 Microsoft Terms Privacy & cookies Developers English (United States)