Idag!♥

Nu har all våran snö försvunnit här i Värnamo. Det är skit tråkigt! Om det inte kommer till julen så blir jag riktigt sur! Hoppas det kommer tillbaka snart säger jag bara!
 
Godmorgon! Eller nåt.. men idag så vaknade jag kl 10 typ. Sen gick jag ner och åt och efter det kollade jag lite på desperate housewives. Jag skulle ientligen vara med Alice nu men jag orkade inte cykla till henne hah.
Men efter träningen som är kl 2 - halv 4 så ska jag och Alice baka julgodig här hos mej. Mysigt!
Så nu ska jag och mammsi åka och handla grejer till det vi ska göra vanlig knäck, polkagris knäck, fudge med chokladöverdrag, vaniljkola och något man skulle doppa rispuffar i choklad med. Kommer bli sketa gott! Hoppas ni får en bra söndag! Kramis!♥
 

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
© 2014 Microsoft Terms Privacy & cookies Developers English (United States)