Idag❤️

 
Hejsan! Förlåt för dålig bloggning! Har inte orkat! 
Men igår så gick jag och Hanna på julmarknaden på förmiddagen.. Eller nä vid typ 2 gick vi. Där köpte vi lösnaglar! Haha eller på Lindex det kostade 80kr så vid typ halv fyra så gick vi hem till mig och satte på naglarna. Det tog typ en och en halvtimme. Eller haha det tog typ en halvtimme för Hanna och en timme mer för mig. Haha Gud! Men det blev iallafall jätte fint efter lång tid! När klockan var 5 så åkte Hanna hem och min faster kom och hämtade mig. Hon är hos min farmor nu för hon håller på att flytta. Annars bor min faster i stockholm men sin familj. Idag ska jag hjälpa farmor igen men flytten. Det gjorde jag igår med då. Men jag ska typ äta nu sen ska jag åka dit då! Hoppas ni får en bra söndag! ❤️

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
© 2014 Microsoft Terms Privacy & cookies Developers English (United States)