Igår/idag ♥

Hejsan! Förlåt för verkligen dålig uppdatering, men jag har heller verkligen inte haft tid. 
Denna veckan har mina kusiner varit hos oss så det har varit rätt fullt i vårat hus kan man säga... haha
Men vi har haft jätte mysigt! Verkligen! Men igår på morgonen åkte dom hem igen och då va jag först med Amanda och Elin, vi gick lite på stan köpte en jätte fin stickad tröja på mellandagsrean. 
Sen gick vi och åt mat jag och mandi åt kycklingwrapp men sen vid kl 4 så kom Alma med till stan.
Först stog vi och typ pratade en stund sen åkte vi hem till mej. Då badade vi i min pool eller vi har en jakutzi utanför vårat hus. Vi badade typ mer en en timme kändes det som? Eller jag tror nog det, sen gjorde vi tacos och kollade på film mys mys!♥ Idag ska jag vara med Elin K, Elin C, Alice och Almis! :)
Men hoppas ni haft en bra vecka! Kramis!
Kärlek♥

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
© 2014 Microsoft Terms Privacy & cookies Developers English (United States)