Jönköping! :)

 
Åh vad jag saknar Turkiet! Haha säger bara det att fotbollstjejer kan inte ha klänning!
hahah så tjocka ben asså! ♥
 
Hejsan! Sitter i bilen just nu påväg till Jönköping, vi kom iväg rätt tidigt haha min familj ska alltid vara tidig till sånna här saker. Vi ska då gå på ikea och köpa lite nya grejer till mitt och min halv systers rum.
Jag ska köpa ett skrivbord bland annat! Åh vad fint det kommer bli! Vet exakt hur det ska se ut och såå!        Men när vi gått några timmar på ikea så ska vi även till A6 och in till stan för lite shopping! Alltid mysigt!
Ikväll ska Alice hjälpa mig sätta upp mit fin fina skrivbord haha vi kommer verkligen att lyckas att sätta upp det och så! Haha annars får John hjälpa oss men vi sa att vi ville försöka göra det själva iallafall.
Hoppas ni med får en super duper bra lördag! Kramis! ♥
 
 

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
© 2014 Microsoft Terms Privacy & cookies Developers English (United States)