Jul!

 
 
Hej! Idag har dagen gått jätte fort, på förmiddagen så så spelade jag och stina tv spel, sen gick vi ut en stund vi skulle ientligen åkte fyrhjuling men Stinas fyrhjuling startade inte? Så vi gjorde lite annat.
Sen runt 3 tiden åkte jag hem, så nu kom jag hem för typ en halvtimme sen. Nu ska jag kolla lite på dh tror jag men ungefär kl 8 så kommer kusinerna! Sen imorgon taggar vi jul! Vi ska börja med att äta jul frukost sen åker ALLA upp till mormor och morfar och äter julbord och kollar på kalle anka. Runt 4 tiden så åker vi hem igen och öppnar alla julklappar. Och spelar julklappspelet och myser! Vad gör ni på julafton?♥
 

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
© 2014 Microsoft Terms Privacy & cookies Developers English (United States)