Juldagen eller nått

Hejsan! Dagen har gått jätte sakta men vid kl fem åkte vi ner till mormor & morfar och åt mat. Sen kom vi hem igen runt 9 tiden och då saff vi och spelade lite kort. Imorgon ska jag, min moster, min syster ovh mina kusiner åka och bada! Kommer bli jätte mysigt! Men nu tänkte jag berätta vad jag fick i julklapp. Jag fick en iPad mini, och ett skal till den, hunter strumpor (svarta, stickade) ett presentkort på hm. 500kr, en morgonrock haha, en lampa till mitt skrivbord, en necessär med massssa smink i. En body lotion, en parfym, och en resa till Rhodos. Blev verkligen jätte nöjd med allting! Tack så mycket! Ha de bra! 


Tog massa kort med min kamera med men dom lägger jag upp någon annan dag! 


Kommentarer
Postat av: Ebba ♥

Vilka fina bilder Ebba!

Sv: Åh tack detsamma sötis!

Kram ♥

Svar: Tack:*
Ebba Hegefeldt♥

2013-12-26 @ 12:18:46
URL: http://ebbaaslife.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
© 2014 Microsoft Terms Privacy & cookies Developers English (United States)