Juldagen!

Sötast i världen
 
Hejsan! Förlåt för dåligt uppdaterade men igår var det ju julafton och jag hade verkligen inte tid någon gång! haha! Men idag är det ju juldagen och som dom flesta tycker så är denna dagen rätt seg och tråkig.
Vi har inte heller gjort så mycket idag..men kl 5 ska vi till mormor och morfar och äta mat.
Imorgon blir det nog förmodligen att åka til Växjö badet ed finaste kusinerna! Min kusin fick typ en kaemra igår som man kan ha på huvudet och typ filma under vattet och sånt så vi ska göra en film imorgon på badhuset! Kommer bli sketa grymt! Haa men ska jag göra en video om mina julklappar? Vad tycker ni? Kram!
 

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
© 2014 Microsoft Terms Privacy & cookies Developers English (United States)