Lördag!

 
 
Hejsan! Idag har vi ju som sagt varit i Jönköping. Köpte ett skrivbord/ stol till det och lite små saker till rummet. Sen gick vi till A6 och där köpte jag inte så mycket men jag köpte en skolavslutnings blus och ett torr schampo. Vi kom hem vi 6 innan och vid sju typ kom Alice hit och vi började sätta upp grejerna.
Sen när john hade monterat upp skrivbordet så började vi lägga in alla grejer och sånt där!
Efter vi gjort det kollade vi en liten stund på hollywood fruar sen åkte alice hem.
Hon åkte hem för typ en halvtimme sen så det tog rätt lång tid allt det här men så är det ju! Haha
Nu sitter jag och kollar på desperate housewives har blivit nörd av det igen! haha gott!
Men imon ska jag först vara med Alice igen sen har vi träning och efter träningen blir det att va med Alice igen! Haha mysis! Jo föresten imon troligtvis kommer det upp en room tour så ni får se hur det blev.
Den videon är jätte ifrågasatt! Har verkligen haft sjukt många kommentarer om att jag ska göra en room tour men jag tänkte att jag skulle vänta tills jag hade fixat rummet. Så imorgon kommer det nog en sån video! :)
 
 

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
© 2014 Microsoft Terms Privacy & cookies Developers English (United States)