Pepparkaksbak!

 
Hejsan! Idag slutade jag redan kl 2, dagen har gått jätte det faktiskt! Efter skolan åkte jag och Alice och köpte pepparkaks deg. när vi hade köpte det så åkte vi hem till Alice och bakade pepparkakor då. Det var jätte mysigt och kul! När vi var klara så fikade men Alice familj. När vi hade fikat så åkte vi hem till mej och plattade håret haha. Efter typ en halvtimme ringde min mamma och sa att vi skulle äta mat på chaplling. Så då åkte vi dit (både Alice och jag) och då åt vi där och myste! Nu kom jag hem för typ tjugo min sen och sitter och kollar på desperate housewives. Bestämde mig i förrgår att jag skulle se om alla avsnitt igen för dom är ju så himla bra! Så nu är jag redan på avsnitt 5! Haha :) Hoppas ni haft en super bra dag'

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
© 2014 Microsoft Terms Privacy & cookies Developers English (United States)