Söndag


Hejsan! Idag började det med att gå upp! Haha ungefär kl 10 kanske så gick vi ut till hästarna. Anna loncherade Herta lite sånginsats kollade lite på det. Men efter ett tag gick vi in och åt mat. Sen åkte vi ut till hernemola (våran stuga) där sköt vi lerduva! Haha eller jag och Stina sköt inte direkt. Men det gjorde pappa och Anna. Jag fick faktiskt testa att bara skjuta två gånger. Men jag sköt ju inte på några lerduvor! Sen när vi kom hem igen så kollade jag och Stina på film. Sen åt vi mat och efter det kollade vi alla på film. Imorgon vet jag inte riktigt vad vi ska göra. Men ska iallafall åka hem kl 16.00 för på kvällen kommer mins kusiner hem till oss! Sen är det ju julafton! Mysigt! Men nu ska jag sova, godnatt finisar!:*

Från i fredags på skolavslutningen!





Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
© 2014 Microsoft Terms Privacy & cookies Developers English (United States)