Torsdag! ♥

 
Hejsan! Förlåt för dåligt uppdaterande det senaste. Har mest lagt upp små bilder men inte skrivit så mycket haha! Men denna veckan har gått snabbt! Tänkte i söndags att jag aldrig skulle orka en vecka till!
Men nu är den över för imorgon är de äntligen skolavslutning! Åhh vad skönt det ska bli! 
Ska ha på mej jeans, en svart blus, halsband, kavaj och skit fina skor! Kärlek till dej Wilma! ♥
Idag efter skolan åkte jag först hem och jag och Annie stekte pannkakor och åt soppa, mysigt!
Sen vid kl 3 så åkte jag och Alice in till stan och köpte in dom allra sista julklapparna! Så skönt att vara helt klar nu alltså! Har nog aldrig köpt så här många julklappar något år! haha♥ Gick även med Isabella på stan i tisdags och köpte as mycket då kunde inte ens cykla hem med det! hahaha! 
Men sen åkte vi fem typ redan kl halv 6? Sen har jag kollat på ett avsnitt av DH sen har jag städat mitt rum. Nu ska jag hoppa in i dushen och sen prova mina kläder jag ska ha imon! haha :) Imon efter skolavslutingen ska jag och my girls åka och fika. Sen blir det att åka till daddy! På måndag åker jag hem igen och firar julafton hemma då. Med min släkt! Längtar så efter mina kusiner! Kramis♥
 

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
© 2014 Microsoft Terms Privacy & cookies Developers English (United States)