Blir lite små irriterad..

Märkte nu att nästan alla bilder jag lagt upp när jag bloggat från mobilen har varit snea..
ahh blir jätte arg.. Så nu försöker jag fixa tillbaka det.. haha 
Föresten jag sa ju att jag skulle lägga up kvällens outfite varje kväll när jag var i Spanien.
Men det var rätt dumt att jag sa det.. Eftersom jag visste att jag inte skulle ha tid att lägga upp en bild och fixa ihop det och massa annat varje kväll. Sen blir det ju inte att man går ut och äter exakt varje kväll så vi hade inte direkt fin kläder varje kväll.. Men ville bara säga förlåt för det, att jag inte la upp kväälens outfite ;)
just nu har jag rätt tråkigt så kommentera gärna eller skriv på kik eller nåt! Hadet bra ! :*
 
Kik - Ebbacooling (jag vet att det namnet är skit fult)
                                                                 Snapchat - Ebbis00
     
 
Älskar denna bilden, jag tog det.. haha 

Kommentarer
Postat av: Linn

- åh, tack. han heter Keelane!

allt bra? ^^

Svar: Aha, jag har med hästar! Det är jätte mysiga djur :) Allt är super, själv?♥
Ebba Hegefeldt♥

2013-07-31 @ 16:40:35
URL: http://jonssonl.blogg.se
Postat av: Cajsa

inte mycket..mest bara tagit det lugnt.:) själv?

Svar: Samma sak typ tagit lite nya foton med en kompis med :)
Ebba Hegefeldt♥

2013-07-31 @ 16:59:52
URL: http://cjssong.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
© 2014 Microsoft Terms Privacy & cookies Developers English (United States)