Förlåååååt

Förlåt för jag inte bloggat på några dagar eller vad det blir... 
Haha men nu är jag hemma och jag har inte kunnat blogga eftesom mitt internet tog slut på mobilen när vi i husvagnen och därför blev det att jag inte kunde blogga.. Så nu bloggar jag äntligen på en dator! Har inte gjort det på en månad nu så nu kommer det bli bra bloggning igen, eftersom jag är hemma i Värnamo nu.
Men på måndag åker jag till Steninge :)) Ska dit med Almaa Jonna, Stini och Ebba :) Ska bli super kul, längtar as mycket!
 
Nu sitter jag och laddar nermitt nya sims.. haha har redan typ 10 stycken men köpte ett till igår :))
Om typ tjugo minuter kommer Annie hem och då ska vi troligen kolla på film med choklad doppade jordgubbar! Gottt! Men hoppas ni får en fortsatt bra Tisdag, puss
 
 
Vill redan tillbaks <3
 
 
 

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
© 2014 Microsoft Terms Privacy & cookies Developers English (United States)