Mysa med syster!❤

 
Hej! Nu kom jag precis från poolen:)
Vi har legat där hela dagen❤
För en timme sen åkte mamma och John till några kompisar. Jag och Elin ville stanna hemma och mysa istället :)
Så nu ska jag snart hoppas in i duschen för sen ska vi in till stan och köpa Kina mat och chips❤
Sen ska vi kolla på film!❤
 
Imon ska vi på en marknad. 
Vi åker på den varje år, marknaden heter citronmarknaden och är varje söndag här i Torrevejia❤ Marknaden är jätte stor och det är alltid jätte varmt!❤
Men om du ska/är i Spanien så kan jag verkligen rekommendera den marknaden! :) 
 
Ha det braaa!😘❤
 

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
© 2014 Microsoft Terms Privacy & cookies Developers English (United States)