Ny blogg♥

Hej! Nu har jag äntligen bytt till Blogg.se det är så mycket finare här! :)
Innan hade jag en blogg på devote jag har bloggat väldigt länge nu
men jag var inte alls nöjd med hur min blogg såg ut..
Men nu är jag super nöjd! :) Tack fina Alma! :)
 
Jag tänkte berätta lite om mig.. 
På fridtiden spelar jag fotboll och dansar, men fotbollen satasar jag ju såklart på
Jag tränar två gånger i veckan och två matcher i veckan,super ku! :)
På fridtiden rider jag också jag har hästar hos min pappa.. ;)
Jag åker till min pappa varranan helg och på loven.. :)
 
Jag har 3 systrar som heter Elin, Annie och Stina. 
Stina är min halvsyster och bor hos min pappa med min låtasas mamma som heter Anna :)
Annars bor jag ju i Värnamo med Mamma Annie och min låtasas pappa John 
Elin bor i helsingborg för hon går i skola där
 
Hos min pappa har jag fyra hästar och två katter
Hos min mamma har jag en liten vovve
 
Det var lite fakta om mig, hoppas ni gillar början på min fin fina blogg :)
 
 

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
© 2014 Microsoft Terms Privacy & cookies Developers English (United States)