Rolig kväll!!♥

 
Dagen har vart bäst!
Träningen var skit rolig, när vi tränat åkte massa i vårt lag och badade :)
Det var rätt skönt när man väl var i..
Men Matilda skrek skit mycket för hon tyckte det var svinkall, haha sötnos
 
När jag kommit hem och dushat och ätit mat och sånt,
så kom Alice Jonna och Matilda hem till mig.
Först bakade vi skit goda chokladmuffins!
Sen satt vi och letade efter massa filmer i typ en halvtimme och det slutade med att vi satta på en film
om den där asaguden Tor..  hahha vi kollade på den filmen i tre minuter för sen bestämmde vi att vi skulle gå ut..
Vi gick runt lite i min trädgård sen satte vi oss på min altan och vi började spexa andra personer!
Asså fattar ni vad kul det va? hahhaa alla verkligen liknade personerna på pricken! 
När vi gjort det ett tag och var nästan uppätna av myggor.
Så gick vi in och fortsatte "spexa" vi popade pocorn och satte oss i soffan och skrattade skit mycket!
 
Tack för en skit rolig kväll!
 
 
Mina tjejer! Älskar er

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
© 2014 Microsoft Terms Privacy & cookies Developers English (United States)