Skola♥

Hej! Nu har vi IUP och det finns typ aldrig något att göra, så jag bloggar nu.. ;)
Idag slutar vi halv 4 och kl 6 ska vi typ grilla med klassen och föräldrar i osudden.
Då tror jag att vi i klassen ska bada, men jag vet inte om jag ska bada?
Eftersom jag inte vill bli sjuk till Turkiet :)
Imon är det sista skoldagen i sexan :D
Så skönt! Så imon ska vi typ vara med våra klassföreståndare hela dagen :)
Så jag tror vi skulle bada i Värnamo badet! Så gött ;)
Imon taggar vi sista matchen för mig innan sommarlovet :( 
Så imon ska jag vara på topp ... haha :) 
 
 
 
Ha en bra måndag 
Vad ska ni göra idag då? :)
 

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
© 2014 Microsoft Terms Privacy & cookies Developers English (United States)