Tjena;)

Hej, vaknade precis som sagt har vi ju friidrottsdag idag jag är jätte taggad! Det ska bli jätte kul :) vi slutar kl kvar i två och då ska vi åka och bada i prostsjön. Vi kör förbi den sjön när vi ska åka hem så vi sa att vi skulle bada idag :) som sagt har vi också match idag! Ska bli jätte kul hoppas vi vinner, en gång när vi mötte dom vann vi med 8-0 men vem vet dom kanske har blivit jätte duktiga? Men jag hoppas ändå på vinst :) så kl 6 får ni åka upp till ljussevecka och kolla på våran match :)<3 vi ska spela 9-manna vet inte varför? Men jag tror det var för Gnosjö har inte så många spelare så dom kan spela 11-manna.. Men aja snart ska jag till skolan! Ha en super bra dag!:)<3



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
© 2014 Microsoft Terms Privacy & cookies Developers English (United States)