Träning och lite annat.. ;)♥

 
Idag var det en rolig träning eftersom vi typ spelade match hela träningen.. ;)
Efter träningen hade typ ALLA vattenkrig alla hade typ två vattenflaskor 
och svätte på allt och alla.. haha men Ebba gjorde så jag blev skiiiit blöt!
Tack för den älskling.. hahaha
När vi var klara med vårat lilla vattenkrig åkte vi ner till prostsjön..
Där badade vi i fotbollskläder, det var typ varmare i vattnet en i luften XD
När vi hade kommit hem frös jag skit mycket så jag badade..
Och nu ska jag sova :)
 
 
Min måndag har varit rolig!
Hoppas ni också har haft en bra måndag
Vad har ni gjort idag? :)
 
 
Gammal bild! Älskar den! haha 

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
© 2014 Microsoft Terms Privacy & cookies Developers English (United States)