20 sanningar om mej♥

1. Jag älskar juice! Åh vad gott det är!
2. Om jag ska välja mellan fotboll och dans så är det lätt fotboll!
3. Gympa är lätt det bästa ämnet i skolan! Älskar typ röra på mej
4. Jag hatar när andra tar min mobil!
5. Jag brinner för FOTBOLL♥ Älskar det mest av allt!
6. Jag har börjat fundera på om jag ska lägga ner bloggen.
7. Mina förlädrar är skilda och jag åker till min pappa varrannan helg.
8. Min klass är den bästa! Är verkligen super nöjd med min klass:')
9. Jag har jätte många fina vänner men bara en allra bästavän ♥
10. Jag tycker det är jobbigt när folk härmar en men saker och ord.
11. Min familj betyder något otroligt mycket för mig! Älskar dom från månen och tillbaks!
12. Jag tycker låten "skinny love" är en super fin låt men en väldigt bra text 
13. Jag hatar när folk lägger sig i saker som inte har med dom att göra.
14. Har hört av väldigt många att jag har förändrats från femman och sjuan, men folk gör det! Lifee
 15. Jag hatar verkligen köp nudlar jag kan inte ens lukta på det..spyr verkligen då..
16. Elin, elin och jaime älskar jag från stolpen och tillbaka! hahah♥
17. På fridtiden så spelar jag fotboll, dansar, rider, är med vänner, fotar, bloggar och är med familia
18. Min svaga sida är matte..jag tycker verkligen det är jätte svårt..
19. Jag åker utomlands ungefär 3 gånger om året! I år har jag varit i Thailand, Turkiet och Spanien.
20. Tycker det är jobbigt när folk säger att man inte kan ha killar som bästavänner?
 

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
© 2014 Microsoft Terms Privacy & cookies Developers English (United States)