Äntligen!

Tjänhaaa! Idag hade vi en rätt kort dag slutade redan tio i 2 så gött!
När jag kom hem så pluggaaade jag..jätte kul.. vi har fått massa prov nu efet lovet.
Vi ska ha prov i Kemi, So och Spanska, sääämst! Men därför sitter jag och pluggar typ hela tiden.
Imon är det ju äntligen fredag! Ska åka till nyköping och träffa mina fin fina kusiner!♥
Har inte träffat dom på typ ett halvår men nu så! Mamma sa även i typ förrgår att jag ska få åka till Rhodos i maj! Iiih! Asså mina kusiner och deras föräldrar ska åka till Rhodos men mormor och morfar.
Mamma hade lovat mig att jag och mamma med skulle hänga med men hon hade tydligen en kurs just den veckan. Så hon sa först att vi inte skulle hänga med då men jag övertalade henne så nu ska jag få hänga med! Åh vad kul det kommer bli! Vara med sina kusiner en hel vecka! (dom är lika gammla som mej med)
Men nu ska jag snart sticka på dans med mina fin fina kompisar!!♥
 
 
(bild från i sommras på mig och kusinerna) haha

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
© 2014 Microsoft Terms Privacy & cookies Developers English (United States)