Dagen!

 
Heejj! Tisdag idag, tisdagar är alltid tråkigast på veckan. Låååångaa och väldigt sega! Så as skönt att den är över nu! Slutade 15.20 idag och när jag kom hem pluggade jag ända tills jag hade dans. Så pluggade i typ 3 timmar, (har kemiprov på fredag det är därför jag måste plugga så mycket varje dag) Hade ju träning igår med! Den gick super bra! Jag var verkligen taggad från början till slut så va jätte nöjd efter träningen :') Idag hade vi dans och imon har vi fotboll igen! Har också sovmorgon imon:) Älskar onsdagar! Slutar tjugo över två så det går super snabbt!<3 Hoppas ni har haft en bra tisdag!

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
© 2014 Microsoft Terms Privacy & cookies Developers English (United States)