Dagen❤️

 
Hej finisar! Idag slutade jag ju som sagt 14.20 då var jag och Hannas typ kvar i skolan till kvart i tre för vi typ pratade med raye och massa annat. Haha men sen åkte vi hem till mej och gjorde rostade mackor. Kl halv 4 cyklade vi hem till Alice och hade cozy! Sen åkte vi hem till mej och jag och alice satt typ och sjöng hela kvällen.. När klockan var 22.00 så åkte jag Alice och hanna upp till Ludvig och hade lite damp! Haha men nu har jag precis kommit hem och är sjuuuukt trött! Imon blir det först fotbollsavslutning med laget. Sen så åker jag Alice och Hanna panna till Jönköping och shopppaaaar! Men godnatt finisar!

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
© 2014 Microsoft Terms Privacy & cookies Developers English (United States)