Dagen ♥

Ush jag ser ju ut som ett mongo men Alice är ju finast i världen! ♥
 
Hejsan finisar! Dagen har gått jätte fort! På Torsdagar går vi inte så länge heller.
Men slutade 14 och då skjutsade Stina hem mej (på min cykel hahah) sen var vi hemma hos henne och gjorde stuvade makaroner. Det var ju jääätte lyckat! Haha inte direkt! Vi är världens bästa kockar kan man lätt säga! När klockan var halv fyra åkte jag hem och typ kollade lite på tv. Sen stack jag på dans, den var inte alls jobbig! Lite tråkigt faktiskt när man inte ens får svettas lite.. hahah dansen slutade iallafall kl 18 och sen har jag och mina fina systrar bara myst och dansat! Haha normala systrarna hegefeldt ♥ Imon blir det bad i skolan sen bär det av till pappis!♥Hejdå!
 
 

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
© 2014 Microsoft Terms Privacy & cookies Developers English (United States)